ΠΩΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΩ
Μέσω του site μας:
Πλοηγήσου στην νέα μας ιστοσελίδα, όπου θα βρεις φυσικά σαπούνια και προϊόντα περιποίησης!
Με την εύκολη αναζήτηση και τις αναλυτικές κατηγορίες μπορείς ακόμα πιο εύκολα να εντοπίσεις αυτό που χρειάζεσαι, για την σκοπό που το χρειάζεσαι και να το προσθέσεις στο καλάθι σου!
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείς να δεις ένα ενημερωτικό βίντεο ποια είναι τα βήματα για να παραγγείλεις ένα προϊόν.
Βίντεο: Πως να κάνετε μια αγορά
Τηλεφωνικώς:
Η ομάδα μας μπορεί να σε βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείς, καλώντας στο στο 210 2834616 (με αστική χρέωση) και στα εξής κινητά: 6946067785 | 6944465230
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00
Σημείωση: Οι κλήσεις από κινητό χρεώνονται σύμφωνα με τις ισχύουσες χρεώσεις του παρόχου σου.
ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Στον λογαριασμό σας μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας, τις διευθύνσεις αποστολής, όπως και τα στοιχεία του λογαριασμού σας.
ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
ΠΩΣ ΨΑΧΝΩ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ
- Έλαια και βούτυρα κορυφαίας ποιότητας
- Φυσικά πρόσθετα σε μορφή σκόνης (πηλός, βότανα, οξέα)
- Βάμματα βοτάνων εμβαπτισμένα σε νερό ή έλαια
- Αιθέρια έλαια και αρώματα που αγοράστηκαν από αξιόπιστους και ελεγμένους προμηθευτές
- Όλες οι πρώτες ύλες μας έχουν ΔΔΑ (Δελτία Δεδομένων Ασφαλείας) πιστοποιητικά, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ για τα καλλυντικά
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ
- Parabens
- Αιθοξυλιωμένα παράγωγα (προέλευσης από την πετροχημική βιομηχανία)
- Συνθετικά χρώματα
- Θειικά άλατα
- SLS
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΕΟΦ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ
ΠΩΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΜΟΥ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΜΠΑΡΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΡΚΈΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Πάντα πρέπει να φροντίζετε να αερίζεται και να στεγνώνει μετά από κάθε χρήση. Έτσι δεν θα σας λιώσει πρόωρα και θα το ευχαριστηθείτε περισσότερο.
ΠΩΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΩ
Μέσω του site μας:
Πλοηγήσου στην νέα μας ιστοσελίδα, όπου θα βρεις φυσικά σαπούνια και προϊόντα περιποίησης!
Με την εύκολη αναζήτηση και τις αναλυτικές κατηγορίες μπορείς ακόμα πιο εύκολα να εντοπίσεις αυτό που χρειάζεσαι, για την σκοπό που το χρειάζεσαι και να το προσθέσεις στο καλάθι σου!
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείς να δεις ένα ενημερωτικό βίντεο ποια είναι τα βήματα για να παραγγείλεις ένα προϊόν.
Βίντεο: Πως να κάνετε μια αγορά
Τηλεφωνικώς:
Η ομάδα μας μπορεί να σε βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείς, καλώντας στο στο 210 2834616 (με αστική χρέωση) και στα εξής κινητά: 6946067785 | 6944465230
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-18:00
Σημείωση: Οι κλήσεις από κινητό χρεώνονται σύμφωνα με τις ισχύουσες χρεώσεις του παρόχου σου.
ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΩ
Δεχόμαστε 4 τρόπους πληρωμής:
- Αντικαταβολή (πληρώνετε στην πόρτα σας κατευθείαν)
- Πιστωτική – Χρεωστική κάρτα
- PayPal
- Κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης
- Οποιαδήποτε μέθοδος επιλέξετε έχει μέγιστη ασφάλεια
Αντικαταβολή:
ΔΩΡΕΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ για όλες τις παραγγελίες. Λόγω της δύσκολης κατάστασης που υπάρχει με την πανδημία, έχουμε καλύψει το κόστος της αντικαταβολής.
Πιστωτική κάρτα:
Στο seamuse.gr δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, Visa Electron καθώς και χρεωστικές κάρτες. Δυστυχώς, δεν μπορείς να αποπληρώσεις την παραγγελία σου σε δόσεις. Η συναλλαγή είναι απολύτως αξιόπιστη καθώς πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται στην ιστοσελίδα της τράπεζας, με την εγγύηση ασφάλειας που αυτή παρέχει.
PayPal:
Μπορείς να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου και μέσω PayPal όπου η συναλλαγή σου γίνεται στον λογαριασμό σου στο PayPal.
Τραπεζική Κατάθεση ή e-banking:
Μπορείς να κάνεις κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σου σε μία από τις παρακάτω τράπεζες και πάντα με αιτιολογία κατάθεσης το όνομα στο οποίο έχει γίνει η παραγγελία ή τον αριθμό της. Αφότου επιβεβαιωθεί η πληρωμή της από εμάς θα αποσταλεί η παραγγελία σου.
Τράπεζα IBAN
Εθνική GR0601105250000052500265302
Eurobank GR7602603840000460200359425
Alpha Bank GR77 0140 1150 1150 0200 2038 079
Όνομα δικαιούχου: SEAMUSE IKE
Ευγενική υπενθύμιση: Εάν η πληρωμή σου δεν έχει πραγματοποιηθεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σου, η παραγγελία θα ακυρωθεί και θα ενημερωθείς μέσω email.
ΔΕΧΕΣΤΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ
ΤΙΜΕΣ - ΦΠΑ
Όλες οι τιμές των προϊόντων είναι ΤΕΛΙΚΕΣ με ΦΠΑ.
Η μόνη έξτρα επιβάρυνση που υπάρχει είναι τα έξοδα αποστολής.
Περιοδικά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, θα διαθέτουμε κωδικούς προσφοράς στους πελάτες μας. Ισχύουν συγκεκριμένοι όροι.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Έξοδα Αποστολής
Συνεργαζόμαστε με την Speedex Courier για την Ελληνική επικράτεια.
Το κόστος αποστολής είναι 2,90€ μέχρι 2 κιλά.
Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 40€.
Χρόνος Παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών είναι:
- Αθήνα – Θεσσαλονίκη → 1-3 εργάσιμες ημέρες
- Νησιωτικές – Ηπειρωτικές περιοχές → 3-5 εργάσιμες ημέρες
- Απομακρυσμένες – Δυσπρόσιτες περιοχές → 5+ εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τη δυσκολία παράδοσης στον κάθε προορισμό.
Οι παραδόσεις των παραγγελιών εκτελούνται Δευτέρα – Παρασκευή 9:00-17:00, ενώ το Σάββατο δεν γίνονται παραδόσεις.
Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ώρας παράδοσης, καθώς αυτή καθορίζεται από τη συνεργαζόμενη μεταφορική, ανάλογα με τα δρομολόγια της.
Οι χρόνοι παράδοσης ισχύουν από την ημέρα που παραδίδεται η παραγγελία στην εταιρία Courier. Μόλις παραδώσουμε την παραγγελία σου στην εταιρία Courier θα λάβεις ενημερωτικό email, ώστε να γνωρίζεις πότε ακριβώς παραδόθηκε. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για καθυστέρηση της παράδοσης λόγω ανωτέρας βίας (όπως φυσικές καταστροφές, προβλήματα των προμηθευτών ή μεταφορών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις, απεργίες κ.ο.κ.). Οφείλουμε ωστόσο, να ενημερώσουμε τον καταναλωτή και να παραδώσουμε την παραγγελία εντός επιπλέον προθεσμίας.
Σημαντική Σημείωση:
Κατά την παράδοση του δέματός σου θα πρέπει να ελέγξεις την ακεραιότητά του πριν υπογράψεις το voucher παραλαβής της εταιρίας courier. Διαφορετικά δεν θα είναι εφικτή η αλλαγή του (με υπαιτιότητα δική μας) και η εταιρία μας δεν θα φέρει καμία ευθύνη.
ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία σου αποστέλλεται με Speedex Courier, μπορείς να δεις την κατάσταση της παραγγελίας σου είτε με το να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά στο 801 11000 11 ή να χρησιμοποιήσεις την υπηρεσία Track & Trace πατώντας εδώ και βάζοντας τον αριθμό αποστολής (voucher).
Εάν έχετε επιλέξει αντικαταβολή σαν τρόπο πληρωμής, μπορείτε τώρα με την Speedex Courier να πληρώσετε και με την κάρτα σας κατά την παράδοση. Διαβάστε περισσότερα εδώ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ
Τα αρχικά έξοδα αποστολής θα επιστραφούν αλλά όχι τα έξοδα αποστολής επιστροφής.
Μπορείς να πραγματοποιήσεις επιστροφή-αλλαγή προϊόντος που αγόρασες, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο), με δική σου επιβάρυνση εξόδων.
Η επιστροφή σου θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς που παρέλαβες μαζί με την παραγγελία σου. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση (να μην έχουν ανοιχτεί, με τις εσωτερικές και εξωτερικές τους ετικέτες, συσκευασμένα στο κουτί που τα παρέλαβες) και οποιοδήποτε προωθητικό δώρο παρέλαβες με την παραγγελία σου θα πρέπει να εμπεριέχεται. Σε άλλη περίπτωση, δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής και να γίνει αποδεκτή. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 10 ημερολογιακών ημερών αφότου παραληφθεί το δέμα επιστροφής, με τον ίδιο τρόπο που ολοκληρώθηκε η αγορά του προϊόντος (πχ. εάν έχεις πληρώσει με πιστωτική κάρτα θα πιστωθεί στην κάρτα σου). Σε περίπτωση που η πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση, θα πρέπει να μας αποστείλεις μέσω email έναν τραπεζικό λογαριασμό, στον οποίο επιθυμείς να γίνει η επιστροφή των χρημάτων, γνωστοποιώντας μας όνομα δικαιούχου, IBAN και τράπεζα που ανήκει ο λογαριασμός. Τα έξοδα μεταφοράς ή αντικαταβολής που ενδεχομένως πλήρωσες κατά την αρχική σου παραγγελία δεν επιστρέφονται. Εάν το νέο είδος είναι μεγαλύτερης αξίας από το είδος επιστροφής, θα πρέπει να μας εξοφλήσεις τη διαφορά με αντικαταβολή (+1,20€) ή με τραπεζική κατάθεση. Εάν το νέο είδος είναι μικρότερης αξίας, η διαφορά μπορεί είτε να επιστραφεί είτε να καλυφθεί με κάποιο ακόμα προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Λάθος εκτέλεση παραγγελίας:
Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν, γίνεται επιστροφή του προϊόντος και μπορείς να ζητήσεις είτε επιστροφή της αξίας του είτε εκ νέου αποστολή. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση, μέσα στη συσκευασία του και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις. Σε περίπτωση που από λάθος δεν αποσταλεί κάποιο προϊόν, θα αποστέλλεται μεμονωμένα ή θα επιστρέφεται το αντίτιμο της αξίας του εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Στις περιπτώσεις λάθος εκτέλεσης παραγγελίας το κόστος δεν επιβαρύνει τον πελάτη αλλά την εταιρία μας.
ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ
Εάν επιθυμείτε να γίνετε ένας συνεργάτης λιανικής πώλησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@seamuse.gr
Πατήστε εδώ: Σημεία Πώλησης
ΧΟΝΔΡΙΚΗ
- Πωλητήρια μουσείων
- Καταστήματα δώρων, ειδών σπιτιού, ειδών προσωπικής περιποίησης
- Πλατφόρμες e-shop με συναφή είδη
- Φαρμακεία
Διαβάστε περισσότερα εδώ: Χονδρική
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία μπορούν να επιλέξουν αποκλειστική αρωματική και χρωματική σύνθεση των ειδών προσωπικής υγιεινής και να τα διαθέσουν και στα πωλητήρια τους.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο Τ: +30 2102834616 και στο Email: info@seamuse.gr
Διαβάστε περισσότερα εδώ: Ξενοδοχεία
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Δείτε περισσότερα εδώ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εφαρμόζουμε αυστηρές πρακτικές στο εργαστήριο μας για να υπάρχει όσο καλύτερη διαχείριση στο κομμάτι της ανακύκλωσης και της κατανάλωσης του νερού.
Συνεργαζόμαστε με αξιότιμους προμηθευτές που σέβονται το περιβάλλον.
ΖΩΑ
Πιστεύουμε ότι έχουμε καθήκον να προστατεύουμε και να βοηθάμε τα ζώα με όποιον τρόπο μπορούμε.